Saturday, March 14, 2009 at 9:48 AM |  
ni tag drp en. lato. aku nk selesaikn tugas yg dberi...

1. Tangkap @ sertakan 3 gambar anda yang anda rasakan paling seksi

2. Tak semestinya tak berpakaian atau mendedahkan.Mungkin anda rasa senyuman anda
masa itu seksi. Sertakan!!

3. Nyatakan kenapa gambar itu begitu seksi bagi anda

4. Tag 5 rakan-rakan anda yang seksi

hasilnya adalah seperti berikut....

aku yg dalam air 2, aku rsa seksi sebab aku didalam air, jrg nk tgk aku dalam air...he3

aku pkai bju putih.. aku rsa seksi sebab senyuman kwn aku yg paling depan 2, senyuman dia bt aku rsa seksi tramat sgt..

aku rsa seksi sbb aku sorg je pki life jacket...huhhuuhuh

nk tag sape lg r???? aku bkn byk kwn pon.. lgpon bdk bru dlm blog ni.. xpe aku tgu mok n apai bt blog bru aku tag..hheheheh







Posted by Raymond

3 comments:

lato said...

haahaaa...
apai sembang kemas...
biseng2 blog owg...
da ad blog nnt dak tuh,kte pakat serbu reramai...

March 15, 2009 at 6:20 AM  
hajar said...

btol3....jom serbu apai...
sembang kemas je..hihihihi

March 15, 2009 at 9:09 AM  
Raymond said...

huhuhu...kte sma2 serbu..

March 16, 2009 at 10:15 PM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger templates